недеља, 3. новембар 2013.

Rasprodaja knjiga



bilo je
godišnje doba
i mi smo putovali
sporednim putem
prema glavnom gradu
neke
urušene pripovetke.
njene su reči počinjale
nesigurno
poput smisla
koji se nazirao iza obronaka forme
noseći sa sobom
obećanje odmora,
preseka,
ili
apstrakcije
koja bi opravdala
sve ono o čemu smo na zemlji
maštali.
potom je dolazila plima,
isprekidani krici,
oblo meso
i opisi nečega što bi smo rado
zaboravili.                               
bio je to kamp sećanja,
izbledele dokumentacije
koja nam ništa ne može
obećati. 
nisam se potresao.
pred samim ulaskom
u predgrađe
čije ulice krasi
veličanstveni aerodrom
posvećen
emigrantima teksta
naišli smo na dugo očekivanu
rampu.
stražar je sedeo u kabini
i prebrojavao
označitelje
koji su zvečali u kasi.
kada sam se nagnuo kroz prozor
vozila
reče mi samo
umiljatim glasom:
dođi,
ja sam viši od tebe
i zato ću te obesiti.                  

Stevan Bradić
(iz zbirke U kotlarnici, Novi Sad: Adresa, 2013)


Нема коментара:

Постави коментар